ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που μας αποστέλλετε μέσω της Φόρμας Παραγγελίας δεν αποθηκεύονται ηλεκτρονικά σε κανένα από τα συστήματά μας παρά μόνο υπάρχουν σαν ηλεκτρονική μορφή στους διακομιστές και παρόχους που συνεργαζόμαστε. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα δεν χρησιμοποιεί κανένα σύστημα αποθήκευσης δεδομένων ή πελατολογίου και συνεπώς δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν παραβιάσεις στα δεδομένα των παροχών μας.
ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ
Ως πελάτης μας, σας χορηγούμε μια περιορισμένη, ανακλητή άδεια πρόσβασης και προσωπικής χρήσης της ιστοσελίδας. Ωστόσο, δεν επιτρέπεται να
• αναπαράγετε, αντιγράψετε, πωλήσετε, ή με οποιονδήποτε τρόπο να εκμεταλλευτείτε την ιστοσελίδα ή οποιαδήποτε εικόνα του προϊόντος, τίτλο, περιγραφή του προϊόντος, τιμή, εμπορικό σήμα, λογότυπο ή άλλο περιεχόμενο («Περιεχόμενο Website”) για οποιοδήποτε εμπορικό σκοπό, εκτός από αυτά που γράφτηκαν εδώ
• εμπλακείτε σε οποιαδήποτε δραστηριότητα η οποία παρεμβαίνει με την ιστοσελίδα ή την ικανότητα ενός άλλου χρήστη να χρησιμοποιεί το δικτυακό τόπο
• τροποποιήσετε, δημιουργήσετε παρόμοια έργα, η αντιγραφή τους, ανακατασκευή ή αποσυναρμολόγηση(reverse engineering) οποιασδήποτε τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την παροχή της ιστοσελίδας και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στην ιστοσελίδα.
Yπαναχώρηση
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρεία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση (πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη) αποκλειόμενης της επιβάρυνσής του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την επεξεργασία των προϊόντων, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία (2310 931228) είτε με email στο primo@primostrom.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, για συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία μας ακυρώνει τη συναλλαγή της πιστωτικής κάρτας και για συναλλαγές για τις οποίες έχει γίνει κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, η εταιρεία θα επιστρέφει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι ιδιοκτησία μας ή περιουσία των προμηθευτών του περιεχομένου μας και προστατεύονται από διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Η αγορά οποιουδήποτε προϊόντος δεν παρέχει στον αγοραστή οποιαδήποτε συμμετοχή σε πνευματικά δικαιώματα ή άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στο προϊόν. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδα που δεν είναι ιδιοκτησία μας χρησιμοποιείται με την άδεια του ιδιοκτήτη αυτού. Η διάταξη και η συλλογή όλων των περιεχομένων της ιστοσελίδας είναι αποκλειστική ιδιοκτησία μας και προστατεύονται από διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Όλο το λογισμικό που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα είναι ιδιοκτησία μας ή περιουσία των προμηθευτών λογισμικού μας και προστατεύεται από διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.primostrom.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Παραγγελία προϊόντων, Προστασία καταναλωτή και Ακύρωση Παραγγελίας
Προϋποθέσεις έγκυρης παραγγελίας. Ο επισκέπτης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να συνάψει έγκυρη παραγγελία εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον Ελληνικό Αστικό Κώδικα, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς την σύναψη σύμβασης πώλησης. Παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν και από εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η εταιρία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
Η πραγματοποίηση παραγγελίας προϋποθέτει:
(α) Την συμπλήρωση σχετικής φόρμας με την παράθεση των απαραίτητων στοιχείων για την σύναψη της σύμβασης πώλησης,( τα στοιχειά αποστολής, τρόπο πληρωμής, τρόπο παράδοσης, επιθυμητός τρόπος αποστολής με τον αντίστοιχο τ.κ. , έτσι ώστε να υπολογιστεί επακριβώς το κόστος αποστολής).
(β) Την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης, όσον αφορά το πωλούμενο είδος, την ποσότητα, το τίμημα συμπεριλαμβανομένων φόρων και λοιπών δαπανών, τον τρόπο διεκπεραίωσης της συναλλαγής, τον χρόνο και τον τόπο παράδοσης των προϊόντων.
(γ) Σε κάθε παραγγελία το επώνυμο του καταθέτη θα πρέπει να είναι το ίδιο με του πελάτη η θα πρέπει να ενημερώνεται η εταιρεία με e-mail στο primo@primostrom.gr για την διαφορετικότητα για να μπορεί να διασταύρωση το λογιστήριο την παραγγελία με την κατάθεση έτσι ώστε να μπορεί να ενεργοποιηθεί η παραγγελία. Σε περίπτωση μη ενημέρωσης δεν ενεργοποιείται η παραγγελία .
(δ) Την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καταρτιζόμενης σύμβασης. Η αποδοχή των παραπάνω συντελείται με την ολοκλήρωση τοποθέτησης οποιασδήποτε παραγγελίας.
Ο τρόπος καταβολής του τιμήματος επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο και περιλαμβάνει τη δυνατότητα χρέωσης πιστωτικής κάρτας, την χρήση συστήματος PayPal, την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή την αντικαταβολή. Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι όσες παρουσιάζονται ως επιλεγόμενες από το σύστημα υποβολής παραγγελίας του διαδικτυακού τόπου.
Η πραγματοποίηση παραγγελίας αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, εφαρμοζόμενου του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (άρθρο 4 Ν.2251/1994, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Ο πελάτης μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την επιχείρηση πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, πριν τη συμπλήρωση και υποβολή της σχετικής φόρμας για:
(α) Την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή.
(β) Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού.
(γ) Την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή.
(δ) Τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης.
(ε) Τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής.
(στ) Το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο πελάτης λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει, και στην οποία περιλαμβάνονται οι παραπάνω πληροφορίες και επιπλέον όλες τις πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις. Τα χρώματα των προϊόντων μας μπορεί να διαφέρουν από τα χρώματα των φωτογραφιών, λόγο ανάλυσης της οθόνης η της εκτύπωσης.
Οι διαστάσεις και το πάχος των προϊόντων που αναγράφονται, είναι κατά προσέγγιση και είναι μόνο για λόγους ενημέρωσης.
Οι παραγγελίες ενεργοποιούνται και παραδίδονται μόνο από την στιγμή της εξόφλησης της αξίας των προϊόντων η’ κατάθεση προκαταβολής. Η παράδοση γίνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες και σε ειδικές περιπτώσεις έως και 10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της πληρωμής. Σκοπός μας είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ο πελάτης μετά την επικύρωση της παραγγελίας του, με την κατάθεση χρημάτων, έχει το δικαίωμα να ακύρωση την παραγγελία του μόνο μέσα στην ιδία μέρα, με την προϋπόθεση να μην έχει αποσταλεί το προϊόν. Η ακύρωση γίνεται με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στα e-mail της εταιρείας(primo@primostrom.gr) ή τηλεφωνικά στο 2310931228
Με την προϋπόθεση να δηλωθούν τα πλήρη στοιχειά της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας, ονοματεπώνυμο και στοιχειά προϊόντος).
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι ιδιοκτησία μας ή περιουσία των προμηθευτών του περιεχομένου μας και προστατεύονται από διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Η αγορά οποιουδήποτε προϊόντος δεν παρέχει στον αγοραστή οποιαδήποτε συμμετοχή σε πνευματικά δικαιώματα ή άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στο προϊόν. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδα που δεν είναι ιδιοκτησία μας χρησιμοποιείται με την άδεια του ιδιοκτήτη αυτού. Η διάταξη και η συλλογή όλων των περιεχομένων της ιστοσελίδας είναι αποκλειστική ιδιοκτησία μας και προστατεύονται από διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Όλο το λογισμικό που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα είναι ιδιοκτησία μας ή περιουσία των προμηθευτών λογισμικού μας και προστατεύεται από διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.primostrom.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Δικαιώματα καταναλωτή
Δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει ηλεκτρονικά το σχετικό αίτημα. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o πελάτης υποχρεούται να αποστείλει άμεσα το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του προς επιστροφή, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης, ενώ ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο πελάτης εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής. Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει στον πελάτη το αντίτιμο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε πελάτη – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης.
Ο πελάτης που αγοράζει τα προϊόντα θα πρέπει να είναι αποκλειστικά για ιδιωτική χρήση και όχι για επαγγελματική δραστηριότητα. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να είναι συσκευασμένα στην ιδία κατάσταση όπως έχουν παραδοθεί. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή η αλλοιωμένα, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, όπου το ποσό θα καθοριστεί από την κατάσταση των προϊόντων και έχει το δικαίωμα να προβεί σε συμψηφισμό της απαίτησης αυτή έναντι του πελάτη. Ο πελάτης στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς της επιστροφής των προϊόντων.
Δικαίωμα αντικατάστασης. Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την επιχείρηση και να αποσταλεί την ίδια ημέρα της παραλαβής του στην εταιρία, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Το κόστος μεταφοράς για την αντικατάσταση, στην περίπτωση αυτή το επιβαρύνεται η εταιρεία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, και ο πελάτης να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγέλθηκαν. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την επιχείρηση. Οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:
(α) Επικοινωνία με την επιχείρηση εντός 72 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος για την επισήμανση του προβλήματος, στο τηλέφωνο που βρίσκεται στη θέση “Επικοινωνία” του Διαδικτυακού Τόπου www.primostrom.gr ή στο e-mail primo@primostrom.gr η ακόμα και μέσο τηλεφωνικής επικοινωνίας στον αριθμό τηλεφώνου 2310931228.
(β) Αποστολή συμπληρωμένης αίτησης επιστροφής προϊόντος, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερών
(γ) Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.
Για προϊόντα που διατίθενται κατόπιν ειδικής παραγγελίας, τα οποία κατασκευάζονται κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή (λόγου χάριν στρώματα-έπιπλα ειδικής παραγγελίας) δεν δύναται να γίνει επιστροφή παρά μόνο αντικατάσταση σε περίπτωση ελαττώματος.
Εξαιρέσεις Υπαναχώρησης. Δεν χωρεί υπαναχώρηση στις παρακάτω περιπτώσεις:
Α) Όταν το προϊόν έχει παραγγελθεί με ειδικές διαστάσεις πέραν από τις τυπικές της αγοράς. Οι τυπικές διαστάσεις των στρωμάτων της αγοράς είναι- 90εκατοστα επί 190 εκατοστά, 100 εκατοστά επί 190 εκατοστα, 110 επί 190 εκατοστά, 120 εκατοστά επί 190 εκατοστά, 130 εκατοστά επί 190 εκατοστά, 140 εκατοστά επί 190 εκατοστά, 150 εκατοστά επί 190 εκατοστά, 160 εκατοστά επί 190 εκατοστά η στις παραπάνω διαστάσεις σε μήκος 200 εκατοστά (δηλαδή αντικαθιστούμε το 190).
Β) Όταν έχει παραγγελθεί με επιπρόσθετα υλικά περά από αυτά που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Γ) Όταν το προϊόν έχει αλιωθεί σοβαρά με αποτέλεσμα να χάσει την μεταπολιτική του αξία.
Δ) Όταν το προϊόν έχει αγοραστεί όχι από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας αλλά από συνεργαζόμενο κατάστημα (πελάτη μας).
Ε) Όταν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί έντονα πέραν της συνήθης χρήσης και καθιστάτε ως μεταχειρισμένο.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ